donderdag 10 december 2009

walk this way





Hallo ladiessss, sorry dat ik nog steeds niets heb laten zien van mijn 'sinterklaas cadeautjes' maar ik heb het gewoon zo druk. Iedere dag ben ik wel laat thuis en dan heb ik geen tijd en zin meer om foto's te maken. Maar dit weekend heb ik wel een beetje tijd dus dan zal ik het goed maken met jullie Deze foto's vind ik heel erg mooi en die kleren wauw.

En dit is een van de nieuwe liedjes van Alicia Keys op haar nieuwe album 'The element of freedom' er staan zeker leuke liedjes op vind ik net als deze. Hij heet 'looking for paradise'. Ik vind het een heel vrolijk liedje en daar hou ik wel van. Zeker als je door de regen naar huis moet fietsen in het donker dan is dat wel even lekker zo'n liedje:) Ik ga zo oppassen dus fijne avond en het is bijna weeeeeekeeeeend! yes nog een nachtje slapen hihi.
LOVELOVELOVE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

nice that you put a comment. tell me what you think about it:) xoxo, Marjolein.