donderdag 24 december 2009

put on your happy face and shine

Hallo bloggertjes, ik ben blut.
Maar dan ook echt helemaal B-L-U-T. Ik heb gewoon nog maar 20 euro en daar moet ik echt iets van 2 maanden mee doorkomen dat ga ik nooit halen maja. En ik moet zondag ook nog 12 euro uitgeven aan de trein en dat moet gewoon dusja geen andere keus. En ik heb ook nog eens 110 euro schuld bij mn moeder jeuj haha. Ben een beetje los gegaan in Utrecht gisteren en die dag ervoor ben ik in Amsterdam geweest dus nu eventjes geen kleren meer voor mij in een lange tijd. Naja niet dat ik echt iets nodig had (behalve sokken dan) maargoed als je dan toch iets ziet wil je het gewoon persee hebben. Ik stel mezelf dan de vraag; heb ik dit echt nodig? En als antwoord; nee, ik heb het helemaal niet nodig maar het is wel super leuk en ik kan het gewoon niet laten liggen of erover na gaan denken want dan is ie er straks niet meer in mijn maat of alles is gewoon weg! (wat meestal nooit is maar is een goed excuus voor jezelf). Ja ik ga nu echt afkicken want dit is gewoon even niet meer normaal. Ik ga geen winterkleren meer kopen heb ik met mezelf afgesproken, want daar kom ik in om. Ik weet niet of ik dit haal maar we zullen zien. En ohja de kleren en spulletjes die ik heb gekocht krijgen jullie natuurlijk wel te zien ik zal er binnenkort foto's van maken:) Fijne kerstdagen allemaal!
LOVE







2 opmerkingen:

  1. hahaha dat wordt sparen! & bijbaantjes. Trouwens wel hele mooie editorials. Echt heel mooi, en jij natuurlijk ook een fijne kerst gewenst.

    Liefs Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij ook fijne kerstdagen!
    x www.eenlevenzoeken.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

nice that you put a comment. tell me what you think about it:) xoxo, Marjolein.