vrijdag 11 december 2009

Sinterklaas cadeautjes!







Jaja, hier zijn ze dan. Eindelijk de foto's van de spulletjes die ik met sinterklaas had gekregen zoals beloofd.
Op het eerste plaatje:
nagellak, foundation, foundation kwast, 2 boeken, feesttasje, armbanden, chocolade letter en natuurlijk nog wat meer snoep maar dat is allang op haha.
En op de tweede foto een tas maar dat had je zelf denk ik ook al wel gezien haha. En derde een jurkje. Ik zal binnekort nog wel een foto ervan maken als ik hem aanheb dan zie je alles een beetje beter:)
En ein-de-lijk is het weekend. Jesus wat duren die weken lang. Nou, nu nog 1 weekje en dan lekker 2 weken vrij wooeeee! Allemaal een fijn weekend en geniet ervan want voor je het weet is het al weer voorbij!
XOXO

1 opmerking:

nice that you put a comment. tell me what you think about it:) xoxo, Marjolein.