dinsdag 9 juni 2009

the only super power here is fashion

Ik heb weer eens in mijn kast gerommeld een beetje kijken wat nou leuk is om aan te doen op vakantie maar wat ook op school kan. Hier heb ik 2 outfitjes gevonden. Een beetje basic is het wel maar je kan er natuurlijk wat accesoires op dragen. De foto's zijn allemaal genomen met hetzelfde broekje. Het eerste tuniekje (zwarte met gekleurde bloementjes) komt van de h&m. Daarna komt het paarse shirtje met een glitterrand, die is van de Zara. Bij de Zara en h&m kan je veel leuke basic kleren kopen die je dan leuk kan combineren met wat accesoires. Maar het kan natuurlijk ook gewoon zo. De schoenen van
allebei de foto's zijn van café moda. Ik ben nu iniedergeval klaar voor de zomer! Alleen het weer moet nog even mee zitten en klaar is kees!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

nice that you put a comment. tell me what you think about it:) xoxo, Marjolein.