zondag 14 juni 2009

love this

Ik heb even wat nagellakjes ingeslagen want er was bij kruitvat een actie 2 halen 1 betalen. Nou dat liet ik me niet 2 keer zeggen hoor. Dus ik heb meteen 2 nagellakjes ingeslagen. Een bruine en een roze/rode nagellak. Eigenlijk had ik er geen nodig, ik heb nu al zowat alle kleuren roze maargoed. :) En een bruine dacht ik dat is wel handig in mijn bruine sleehakken past er leuk bij.




Als ik deze zomer lekker op vakantie naar Italiƫ ga, gaan we altijd met de auto en dan vertrekken we midden in de nacht. Ik heb dan natuurlijk niet al mijn make-up bij me. Maar om er dan nog een beetje fris uit te zien heb ik dit gekocht. Een handig doosje met een spiegeltje erin met foundation van Maxfactor. Heel handig dus voor in de auto om even mijn wallen weg te werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

nice that you put a comment. tell me what you think about it:) xoxo, Marjolein.