donderdag 19 november 2009

smile baby live is a party:)

Het was een tijdje geleden dat ik wat foto's heb gepost waarop je kon zien wat ik aan had. Nou bij deze een nieuwe foto. Dit had ik dus vandaag aan dus hij is 'vers van de pers' haha. Vandaag was gewoon wel een saaie dag school maar heb wel gelachen en altijd blijven lachen ookal zit het tegen. Daarom heb ik voor jullie hieronder twee grappige filmpjes. Toen ik ze zag lag ik he-le-maal dubbel haha geweldig zijn ze. Tsja ik hou nu eenmaal van die droge humor. Maar ookal vind je ze niet leuk denk ik toch wel dat er een glimlach op je gezicht komt:). Een fijne avond en enjoy!

KUS








3 opmerkingen:

  1. OMG I LOVE KABOUTER WESLEY HAHAHA! hij is echt koning.. ken je z'n andere filmpjes ook? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ;D Kabouter Wesley is echt geweldig he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje voor het volgen!
    Kabouter wesley is echt zo lachen!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

nice that you put a comment. tell me what you think about it:) xoxo, Marjolein.